luni, 14 septembrie 2020

Not just Monday

 Nu e doar luni si atat. E o zi de luni importanta. A inceput un nou an scolar. Incepe nebunia, incepe zapaceala si ore de pregatiri cu copiii.

Sa speram ca ne vom descurca, ca voi reusi sa-i ajut si sa facem organizare a timpului cat mai eficienta. Sper din suflet sa trecem cu bine tot semestru. 

In weekend m-am uitat la tot felul de filmulete si am citit o serie de articole motivationale. Am urmarit si un scurt webinariu despre scoala online.

Sa speram ca nu va trebui fizic sa ajunga niciunul la scoala. Sincer nu as vrea. Riscul de infectare e foarte mare. Preconizez ca scoala lor se va inchide total si vor intra cu totii in online. Vom vedea.

Am gasit in caz de ceva sa am la indemana:
Ordinul Ministerului Muncii nr. 1.375/2020

Actele--pentru-a-primi-zile-libere-cand-se-inchid Scolile-din-cauza-COVID-19

badta tuturor, 

Mai ales rabdare si nervii tari!

2 comentarii:

  1. nici copiii mei nu merg la scoala, sunt doar in online

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ne descurcam foarte bine, dar ne straduim sa nu mai ratam zoom-uri, sa fim la zi cu temele, nu ne iese inca daca ne straduim cat putem. Nici nu ma gandesc sa ii duc la scoala. Sa speram ca vom trece cu bine acest deyastru an scolar. Altfel nici nu il vad.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...