luni, 10 august 2020

Universul de ieri, universul de azi

Universul creat ieri, azi este transformat si poate pe alocuri chiar desfigurat. Daca ieri paream asa de liberi si nu am reusit sa traim aceasta libertate, nu am constientizat-o, azi ne dam seama cate lucruri am pierdut si nu le-am trait. 
 
 
 
 Ne cramponam in nimicuri si uitam sa vedem esentialul. Ne complicam existenta cu maruntisuri inutile. Uitam sa traim simplu si cand suntem pusi in fata acestui noian de trairi nu ne putem adapta prea usor.
Simplitatea si lucrurile banale ne fac existenta mai usoara. 
Uitam sa iubim pescarusi, florile, ornamentele, cartile, apusurile/rasariturile de soare, ploaia si picaturile zgomotoase mai mult sau mai putin, desenatul si coloratul, joaca cu copiii, o cana cu cafea si un castron cu rantoieli... par detalii banale sau chestii obisnuite.



La o fantana cu multi porumbei sau fara...



Traieste simplu fara chestii complicate.












surse foto:
pinterest si arhiva proprie

3 comentarii:

  1. Iti doresc sa ai parte de o luna de vara frumoasa, plina de surprize placute! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot ce am învățat anul asta e de cat de putine lucruri avem de fapt nevoie.
    Libertatea omului e importantă însă prefer temporar sa o limitez pt a-i tine pe cei vulnerabili in siguranța.
    Chiar daca n-am avut libertatea de a umbla nestingheriti peste tot, am găsit mai multă bucurie petrecând cu familia in casa, știind ca sacrificiul asta ajuta pe scara mai larga. In vremurile astea de “izolare” comunitatea din zona de unde locuim a devenit mai apropiată, ne cunoaștem mai bine acum :) e si o chestiune de perspectiva cred :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unii au descoperit lucrurile simple, altii au renovat casa... eu nu am avut timp sa respir in acea perioada la cate am avut de facut acasa cu copiii si telemunca.
      Am invatat ca ne putem bucura de toate lucrurile simple care ne inconjoara. Putem gasi bucurie intr-un moment de meditatie, gimnastica si rugaciune simpla formulata din suflet fara carti.
      Sa avem grija in primul rand de noi pentru a-i putea proteja pe cei din jur. Nepasarea nu face casa buna cu sanatatea si bunatatea.
      Cele bune va doresc.

      Ștergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...