sâmbătă, 1 august 2020

Jurnalul unei femei simple (13/2020)




Pentru astazi
1 August, orele 11.30

Afara
Mai racoare ca ieri. In casa e zapuseala. Sper azi sa fie mai suportabil ca ieri. Ieri au fost peste 40 de grade la soare. Groaznic.

Ma gandesc
Cat de greu fac fata la programul pe care il am acum si mai ales la caldura asta ce imi face necazuri.


Sunt recunoscatoare
Ca am acces la tehnologie si am pentru ce ma bucura zilnic.

Din bucatarie
Miros de cafea paine prajita si branza

Ce mai mesteresc
Nimic. E mult prea cald si canicula ma scoate din ritm.

Intentionez
Luna aceasta sa revin la programele mele legat de jurnal, scris, agenda, citit si mai ales vreau sa recapitulez/reamintesc/invat limba rusa (manual-de-limba-rusa). Fotografiatul a devenit deja un obicei si o pasiune.
Sa ma contectez mai des cu natura si cu fotografiatul cladirilor vechi.






Citesc
Ma straduiesc sa citesc o carte scrisa de Ioana Parvulescu. Scrie foarte bine.  Merita sa cititi.

Ascult:
De pe o platforma

Sper/imi doresc
Sa scap de canicula cu bine. Nu e perioada mea forte. Ma impiedica sa fac multe lucruri.



Abia astept sa
Sa vina luna septembrie, sper sa si plecam cateva zile la munte.

Am invatat
Cu ajutorul puterii lui Dumnezeu poti muta muntii din loc, poti avea putere sa treci si sa le duci pe toate. Am invatat sa zambesc mai des vietii.


Un citat
Mai degraba e un extras din seminarul ascultat azi dimineata. (Sursa "Lecții „Empowered Life”)
Nu inrobiti pe nimeni in niciun fel sub niciun motiv.





O fotografie, doua...





Alte ganduri
A fost o perioada destul de grea, incarcata emotional pozitiv si chiar am invatat ca oamenii vin si pleaca din viata noastra. Am gasit in final acea liniste de care aveam nevoie si dupa care tanjeam de anii de zile. De la fiecare am invatat cate ceva bun si ma bucur ca am cunoscut asa multi oameni la viata mea chiar daca au ales sa mearga fiecare pe un drum paralel cu al meu. Nu se stie cand ma voi interescta cu vreunul dintre ei, cine stie. Destinul face traseul, desi mereu am spus ca viata nu trebuie privita ca geometria in anumite situatii.
Sa privim cu optimism spre viitor, desi prezentul e jalnic in acest moment.
E o noua luna, zambeste, iubeste si traseaza inca un cerc sau un triunghi in aceasta luna in care sa nu uiti sa aduni tot ce e mai bun in laturile sale.

2 comentarii:

  1. daca suntem in viata si relativ sanatosi, slava lui Dumnezeu, prezentul e minunat! :)te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact! Sa avem puterea si vointa macar acum sa vedem/observam lucrurile simple cat de minunate sunt si sa le apreciem asa cum trebuie.
      Sa ne citim cu bine si cu sanatate!

      Ștergere

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...