luni, 2 decembrie 2019

Motivationalul de luni

Am intrat in luna decembrie.
Fiecare zi de luni pentru mine e un nou inceput. O noua sansa de a continua sa mai pun o caramida  impotriva tristetii, anxietatii si depresiei. Am inteles perfect ca in mine exista puterea de a simti si percepe fiecare nou zi.


Sa ne intelegem motivationalul de azi nu vizeaza pe niciuna dintre cele doua doamne, ci sa invatam obiectiv esentialul din ce spun aceste doua doamne. Subiectiv, nu o simpatizez deloc pe printesa urbana, obiectiv lasand la o parte antipatia personala, in acest filmulet ne ofera informatii relevante, pertinente si chiar autentice.
Rezonez cu ceea ce o sa ascultati in filmulet.
Subliniez ca nu fac reclama niciuneia, filmuletul este util pentru mine in programul meu de autoterapie zilnica.



Cum am descoperit-o pe Doamna Connie Larkin pe youtube? intamplator la recomandate!
Si simt asa o bucurie si satisfactie atuncic and descopar singura anumite chestii utile!

Creazati si adapteazati nevoile raportate la ceea ce asculti in acest video!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (6)

 Ziua 7 Draga Eu, te felicit pentru ziua de ieri. desi erai cam obosita si nu prea bine ai reusit sa iesi din casa si sa iti petreci cateva ...