vineri, 22 noiembrie 2019

Nevoia de atenție

Sunt foarte multe persoane care au nevoie de atenție deosebită.
Sunt oameni care nu reușesc să trăiască fără atenție.
Însă cele mai multe persoane care au de suferit de pe urma lipsei de atenție sunt cele singure. Cele divorțate, cele care nu reușesc să țină o prietenie reală ai nu virtuală, oameni antisociali.

Nevoia de atenție este una din principalele probleme cu care se confruntă copiii mai ales.
Nevoia toxică, nevoia exagerată, nevoia
Sunt foarte multe persoane care cer atenție, cerșesc efectiv un strop de emaptie, sprijin și ajutor.
Problema este că chiar daca primesc nu știu să păstreze acea nevoie obținută.
A fi o femeie divorțată este egal cu un stigmat cu care te lupți toată viața.
Ești pusă la zid și judecată tot timpul.
Ești privită că o ciudată sau că o iresponsabilă.
Primești mesaje de genul nu ai fost in stare sa îți ții bărbatul acasă.
Cel mai rău este că îți educi copiii negativ. Nu va căsătoriți sa nu ajungeți ca părinții. Aici lucrurile nu neaparat trebuie sa fie la fel. Poate ca nu echiar asa.

Lidia, prietena mea mi-a trimis un e-mail:
,, Stii, m-am gandit la tine si nu uita spre deosebire de tine eu m-am nascut intr-o familie deja destramata, parintii mei nu erau casatoriti, mama era deja casatorita cu un alt barbat, a avut o viata grea cred. Ea traieste inca, dar refuza sa ma mai vada, pe tata nu l-am cunoscut. Cred ca nevoia de mama va fi mereu acolo in interior. Problemele emotionale raman nerozolvate. Te-am intrebat daca pot face ceva cu ele si ai scris ca mergi la psiholog, de parca ala imi poate inlocui mie si da nevoia de atentie de care am nevoie...|"

Nu am prea inteles rostul mesajului, stiu doar ca nevoia de atentie exista in fiecare dintre noi iar cand nu o avem ne refugiem in lucruri de genul filmelor, bauturii, jocurilor pe calculator, desenului sau alte chestii ce ne fac dependenti. Ne refugiem in scris sau alte asmenea, unele dintre ele cu efect negativ.

Avem nevoi si nevoie. Cand nu le satisfacem ne refulam si ne frustram. Mai rau devenim apatici, depresivi si uneori si agresivi in vorbire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (2)

 Orice progres mic trebuie recompensat. Orice lucru maret realizat de asemenea recompensat.  Ziua 2 Ziua de observare. Am numit-o ziua de ob...