luni, 7 octombrie 2019

Octombrie, bun venit

Suntem in a doua saptamana deja si eu abia acum ii urez bun venit. Cam tarziu, ce-i drept. Luna septembrie a fost cea incarcata si obositoare luna din acest an. A trecut.
Luna octombrie este o luna aparte pentru mine pentru ca am inceput sa imi reiau si studiile individuale. Sigur ca, ar fi minunat sa fi fost in stare sa fac si un doctorat dar din pacate trebuie sa imi accept limita si nivelul meu de cultura pana unde duce. Ma bucur ca, acum doia ani incepeam studiile masterale si cu greu le-am finalizat, dar le-am finalizat cu brio implict si obtinand diploma de absolvire!

Ce mi-am propus pentru aceasta luna minunata in felul ei. Este chiar perioada mea preferata din an. Vreau in primul rand sa lupt cu starile de tristete si anxietate, sa incep cartea aia pe care o tot aman din motive stupide si mai vreau sa ma tin de programul de gimnastica pe care l-am inceput de ceva zile.

Ca in orice activitate sau obicei nou entuziasmul e la el acasa dar nu stiu cum se face ca brusc dispare la ceva timp. Sunt convinsa ca si altora li se intampla.

Cu scoala copiilor e mai dificil. V este in clasa 7 si cu greu il fac sa scrie si sa-si faca proiectele. In weekend l-am filmat pentru un experiment la chimie. Saptamana asta va trebui sa il mobilizez pentru problemele de la matematica si copierea unui text la latina!
Latina! Cui ii place latina cand este elev? Poate mai sunt si exceptii. Eu cu greu m-am inteles in clasa 7,a. Acum imi pare rau ca nu am reusit s-o insusesc pentru ca aveam nevoie de ea la serviciu, nu obligatoriu dar nu strica sa mai stiu cate ceva.

Proiecte asa marete nu prea mai am momentan. Am avut si o serie de probleme cu dantura si stomacul si mi-a fost imposibil sa pot respecta litera de lege toate sarcinile propuse.

Acum ca, durerile au incetat, cu stomacul sa zicem ca e ceva mai bine sa speram ca voi putea sa respect programul. Sincer, toate mi-au provocat si o cadere destul de urata in aceasta vara dar am trecut mult mai usor fata de anul trecut. M apot felicita singura ca am trecut cu bine, mai ales sa-i multumesc lui Dumnezeu ca m-a ajutat in toate zilele in care i-am cerut ajutorul. Amin.

E o saptamana grea financiar dar voi trece cu bine intr-un fel daca ma chibzuiesc cum trebuie. Am vazut pe bloguri ca se pregatesc pentru haloween. Sincer nici nu stiu cum sa mai reactionez, sa fiu contra sau pro!
Arata bine dovlecii aia pe bloguri si ornamentele improvizate acasa! Cine stie, poate fac si eu ceva anul acesta, poate intru pe la o provocare pe aceasta tema.






Imi e deja dor de vacanta la munte!

2 comentarii:

  1. Imi pare bine ca te reaud si sper sa depasesti toate obstacolele-incercari- lectii prin care treci. Dupa ce am citit cartile lui Louise Hay in care am descoperit fascinatia cauzelor spirituale ale multor probleme de sanatate si nu este singura care afirma asa ceva, mi-am reconsiderat cumva comportamentul si reactiile. Si eu cred ca este mult mai bine. Am gasit si un link cu o parte din ele: https://www.garbo.ro/articol/Tratamente-naturiste/21617/cauze-spirituale-boli.html

    Iti doresc o toamna inspirata, cu sanatate si cu bucurii! Si cred ca limitele sunt doar in mintea noastra! Felicitari pentru finalizarea masteratului. Considera-l ca prima borna din drum! Ce zici? Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te regasesc Suzi.
    Sunt obstacole, incercari, lectii si provocari peste care trec cumva.
    Multumesc. Sa fie borna mea dupa care ma ghidez mai departe. Uneori si momentele virtuale sunt bune!
    Toamna frumoasa si cu multe realizari.
    Aveti grija de voi!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...