sâmbătă, 20 iulie 2019

Jurnalul unei femei simple



                Jurnalul gazduit de Corcodusha  


Pentru astazi
20 iulie, orele diminetii

Afara
Racoarea de dimineata atmosfera placuta si linistita, cer senin partial.

Ma gandesc
Cum am reusit sa trec cu bine zile urate si pline de momente prea stresante.

Sunt recunoscatoare
Pentru ca Dumnezeu m-a ajutat cand am avut nevoie, ca mi-a dat si imi da putere sa duc toate treburile pana la capat.

Din bucatarie
Cafeam piersica si pateu.

Imi plac
Sa aud ciripitul pasarilor diminetilor devreme.

Ce mai mesteresc
Liste de evidenta a cumparaturilor.

Ceea ce astept
Sa imi gasesc un moment din zi in care sa scriu mai mult decat o fac. Sa am un concediu minunat cu copiii!

Ce nu-mi place
Sa fiu mintita!

Citesc
Straini - Beatrice Holdon, pg. 75

Ma uit
La o emisiune documentar pe Travel Mix, pe poteci.

Pentru saptamana viitoare:
Va fi o saptamana interesanta cu multe chestii de facut, doar sa nu am eu probleme de santate prea mari pentru ca de cate ori mi-am propus sa fac ceva maret intervin, ca un blestem, problemele de sanatate .

Ascult:
 




Citatul zilei
Vezi de nasul tau cat e de lung, altfel vine cineva intr-o zi si il va taia fara mila.

O fotografie:


sursa facebook



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...