duminică, 2 iunie 2019

Impresii

Au trecut vreo 2 ani de la ultimul targ de carte la care am fost. Sigur, mi-a ramas in minte remarca facuta de o fosta colega de serviciu in care un dram de rautate s-a ascuns fireste:,, ai plecat cu gradinita la targ?", gradinita fiind cei doi copii ai mei.
Nu stiu de ce nu inteleg unii treaba asta cu mersul la targ impreuna cu copiii. Trebuie sa inteleaga ca ei sunt viitori vizitatori si cititori.
Cum a fost la Bookfest? A fost binisor. Oricum, am luat mai mult pentru copii carticele si despre copii. Nu am cumparat nimic din ce cumparam de obicei. Ba chiar am luat si un autograf de la o doamna ce tocmai isi lansa cartea de povesti pentru copii. Momentul a fost destul de ciudat. 
Ce am pazit eu 25 de ani? Nu am reusit deloc sa ma misc cu scrisul. Mereu ma impiedicam in replici de tot felul. 
M-a cuprins iar sentimentul ala, al esecului personal. Oare, voi putea sa scriu si eu vreodata macar o carte? Azi e mai usor sa tiparesti. Oricine poate scrie o carte acum si oricine are posibilitati.
E un capitol care credeam ca l-am inchis definitiv, insa inca ma bantuie.

E destul de greu sa scriu cu adevarat un roman sau o carte de polemici. Sunt destule pe piata.
Insa, hai sa vedem din ce am cumparat eu de la Bookfest.


Cartea care i-a dat pe spate pe ambii copii a fist jurnalul meu haios. Cartea in care s-a regasit fi-mea e Margelusa. Am introdus cu ocazia asta si un timp dedicat cititului. Fara ecrane.
Grafica cartilor e bunicica la unele, la altele nu prea au fost reusite.
In cazul cartilor de fata, se vede clar care sunt cele mai reusite. 
Acum ca se apropie vacanta de vara, ne vom ocupa mai mult de lectura si desen.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...