miercuri, 15 mai 2019

Frustrare sau bucurie de a fi mama?






Iata titlul de carte pe care l-am zarit in una din fotografiile postate pe blogul Irinei de la dulcecasa.
Impreuna cu alte titluri asemenea comandate pot sa scriu ca e o adevarata terapie sugestiva si de mare ajutor pentru mine.

O recomand nu doar femeilor divortate cu copii ci tuturor mamelor. Poate ca nu, poate ca va regasiti sau nu in aceasta carte, cert este ca eu ma regasesc si chiar am nevoie de o asemenea carte care poate tine locul unui psiholog, cel putin in cazul meu, nu stiu in al altora. Posibil sa ajute sau nu. 
Cand ai un program incarcat cu multe chestii marunte ai senzatia ca te sufoci sau te frustrezi. Cand eram copil, sincer nu ma gandeam ca vreodata voi ajunge ca eu sa stiu si sa vad ce inseamna sa tii o casa, un serviciu si pe deasupra si copii, ca sa nu ma scriu de faptul ca voi ramane si fara sot. 
Sigur, au trecut doi de la divort si eu inca nu mi-am revenit total. E si normal. Am fost prinsa cu multe pe cap si in plus un milion de sfaturi din toate partile. Si cel mai prost a fost sa ascult mentalitatile astea moderniste si chipurile sanatoase. De aceea am si sfarsit dupa cele trei relatii ocazionale avute in depresii puternice. Dupa fiecare m-am luptat sa imi revin. Pana cand mi-am dat seama ca menirea mea acum este alta. Am cerut ajutor sa imi fie luminata mintea si sufletul. Nu, nu e normal sa fii asa sau invers. E normal ceea ce iti da putere Dumnezeu. E normal sa iti cunosti menirea intr-un anumit moment. Rolul pe care il ai in diverse medii.
Acasa nu e la munca si la munca nu e acasa! De aceea, trebuiesc separate si nu amestecate.
Daca te lupti contra vantului, rezultatul e clar.


De aceea, daca cineva crede ca poate urma calea spre Dumnezeu peste noapte, aiureaza. Trebuie sa ne gasim acest drum dar nu in momentele de rascruce, ci in acele momente cand ai impresia ca fortele se epuizeaza, nu gasesti raspunsuri, dai vina pe toata lumea, mai putin pe tine.

M-am regasit mult in carticica aceasta:
,,... atunci cand Dumnezeu este centrul vie'ii noastre ca mame, putem dobandi frumusete, ordine, pace, bucurie, onoare si demnitate prin harul Sau... [...], cred ca Dumnezeu are mai mult in plan pentru viata mea ca mama decat infrangere si mediocritate."

Uite ce frumos scrie. Asadar, e o carte minunata pe care voi incepe sa lucrez de azi. Alaturi de biblie. Are trimiteri multe si importante.
Pace, bucurie si iubire!




surse fotografii
love to be a mother

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...