sâmbătă, 9 martie 2019

Ziua mamei, ziua ei si ziua mea

Ziua mamei, un subiect mereu dureros pentru mine, insa iata ca dupa atatia ani am reusit sa depasesc acest subiect si sa merg mai departe.
Este ziua si a mea, fara sa vreau cumva Dumnezeu m-a binecuvantat in cele din urma cu doi copii minunati. In cele din urma port si eu cumva in suflet amintirea mamei mele. Rea, buna si cum a mai fost, am invatat sa respect amintirile si sa accept ca trecutul si prezentul nu il mai pot schimba.
 La multi ani mamei mele pentru ca fara ea nu as fi existat si nu as fi avut privilegiul de a vedea atatea lucruri minunate, nu as fi trait atatea experiente, mers in atatea locuri si sa cunosc atatia oameni, nu as fi trait iubirea vietii, nu as fi gustat din toate cate putin, rele sau bune!
Puterea de a fi mai buna, de a fi un model bun pentru copiii meu si de a incerca sa devin mai frumoasa la suflet pentru copiii mei.

Ziua ei, ziua surorii mele si ziua mea. A ei ca e si de nastere, a mea ca sunt mama.
Ce face o mama? Dar cate nu trebuie sa faca!
Sa inveti de la viata sa fii mai buna si mai ascultatoare.


3 comentarii:

  1. Pot fi atat de multe de spus, dar si mai multe de simtit...
    La Multi Ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani, draga Carmen!
    Gandurile frumoase sa te insoteasca mereu!

    RăspundețiȘtergere

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...