luni, 11 martie 2019

Provocarile mele

Am urmarit in ultimile zile pe diferite site-uri ale mamelor mici provocari. Unele de curatenie, altele de citit sau de gatit. Fiecare cu provocarea sa.

Din pacate, nicio provocare nu m-a impins de la spate, ca sa scriu asa, sa ma tin de ea sau sa o urmez.
Asa ca, m-am gandit sa imi creez propriile provocari, fireste oarecum inspirate din cele urmarite. 
In fiecare zi, provocarea personalizata va fi in functie de ziua respectiva. Daca afara este cald si cu mult soare, provocarea va fi una de fotografiat. Daca va fi poaie si vant rece, urat in general provocarea va fi una legata de citit si luat notite.

Provocarea zilei de azi, luni 11 martie 

Afara: Fotografiaza un pom inflorit sau un obiectiva care ti-a atras atentia.
        * Eu azi voi fotografia.... 
Cumpara un ingredient pe care nu il obisnuiesti sa-l treci pe lista de cumparaturi
   * Eu azi ma gandesc la conopida sau sflecla rosie *

In casa: curata un obiect sau un loc pe care nu il cureti saptamanal/fa ordine intr-un loc 
         * Eu azi voi curata intrerupatoarele sau usile de la dulapul de bucatarie de jos de la chiuveta * 
Gateste ceva aparte 
         * Gatesc azi ceva aparte... * 

Ingrijirea corpului 
         * Eu azi ma voi pensa *
Cultura
         * Azi voi citi mai departe la cartea inceputa * 

Relaxare
    * Azi voi merge in parc cu copiii * 

Asadar, cate provocari pot fi pentru fiecare in parte. Eu le personalizez, altfel nu functioneaza am vazut. 
Cam asa arata schema fiecarei zile din saptamana. Nu ar fi rau sa implic si copiii cu cate ceva a lor aparte.

O saptamana minunata va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

49

 49 Ce este o cifra? Doar pe o hartie!  Sa scriu despre suflet si trup. Sufletul a crescut! Trupul e obosit. Azi voiam sa ma izolez complet,...