vineri, 10 august 2018

Sa ai vise mereu

Un strop de bucurie la inceput de weekend.

Daca zilele trecute am simtit asa o toropeala, azi simt sa imi rezerv un moment doar al meu si cu mine.
Sa incerc sa imi raspund la o intrebare cu greutate: ce as putea sa mai imbunatatesc la mine?

Simt asa o nemultumire si o dezamagire. Ascultand ieri un webinar din sfera dezvoltarii personale am realizat ca am regresat din nou si ca trebuie sa incep sa lucrez iar cu mine.

Sa imi schimb putin modul de viata si mai ales anumite obiceiuri.

M-am abonat la diferite site-uri de afara si acolo primesc cateva indrumari legate de ce sa simti, ce sa cauti de la viata, un fel de mindfullness.

Durerile de cap nu mai sunt asa accentuate, ma simt mai bine si pot face iar planuri de viata.

Am invatat ca daca nu ai obiective, vise, planuri e ca si cum devii inert, viata parca sta pe loc, simturile parca dorm. 
Ultimul mare obiectiv a fost atins acum 2 luni. De atunci parca nu gasesc un scop, un vis sau ceva sa ma scoata din inertia asta in care am intrat.



Ma gandesc sa caut inspiratie, dar nu stiu pe unde.
Caut simplitate, frumusete, bunatate,  pace in suflet si momente de bucurie.

Imi plac enorm trandafirii!

Sa aveti un weekend minunat si plin de bucurie!

2 comentarii:

  1. Ce trandafir frumos!!! <3
    Ma gandeam citind ceea ce ai scris ca si eu ma aflu intro situatie asemanatoare. Pooateca ar trebui sa incepem simplu, indeplindu-ne o dorinta pe caream pus-o pe lista de asteptare ... (pentru ca nu e tmp de ea, alte prioritati blabla). Eu stiu.... sa ne uitam la un film, sa citim dintr-o carte, sa incepe un proiect handmade.. orice.. ceva.

    Eu de exempu am foarte multe lucruri pe care trebuie (si imi si doresc sa le fac) si sunt nevoita sa le tot aman. Spre marea mea frustrare. Incerc insa sa fac cate ceva oricat de mic in fiecare zi (mic comparativ cu listacea lunga lol). Cel mai mult pe mine ma bucura sareusesc macar pe blog sa public zilnic cate un gand. Daca cuiva acel gand ii aduce bucurie, inspiratie, un zambet atunci sunt automat fericita.
    Uite pe mine m-a bucurat azi sa vad acest trandafir si citindu-ti gandurile m-am simtit si mai putin singura :).

    Un weekend minunat, linistit si cu bucurii sa ai :D.
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca mi-ai dat o idee: trebuie sa fac o lista :). Bine, in afara de aia de cumparaturi pe care o tot aman si merg la cumparaturi fara lista. Fireste, cumperi haotic. Cred ca, am sa incep cu asta ca de fiecare data fac ce fac si inainte de salariu mereu imi raman prea putini bani. Am o lista pentru platile obligatorii si restul banilor ce raman nu-i planific.
      Am vazut pe bloog ca ai o gramada de chestii faine, stiu.
      Ma bucur ca te poti bucura de o simpla flaore. Asta inseamna simplititate, bucuria lucrurilor simple.
      Si, e foarte ciudat ca, in ultimile zile am inceput sa am o ciudata sau necesara, nu stiu cum sa-i zic, o apropiere de Dumnezeu, insa eu o pun pe seama probelemelor avute si pe faptul ca nu mai cum se spune, niciun barbat in viata mea. Iar daca nu e asta, atunci bucuria e si mai mare! Sa poti multumi lui Dumnezeu ca poti avea privilegiul de a privi un apus de soare, cerul deseneta de nori, o imbratisare de la copii si un zambet neconditionat si ca esti bine cu sanatatea, e un lucru maret, zic eu.
      Un weekend linistit si cu spor in toate draga mea rux
      Carmen

      Ștergere

Progresele (6)

 Ziua 7 Draga Eu, te felicit pentru ziua de ieri. desi erai cam obosita si nu prea bine ai reusit sa iesi din casa si sa iti petreci cateva ...