sâmbătă, 7 iulie 2018

Stelutele scriitorilor romani

Patruland cu gandurile in trecutul saptamanii care se incheie, mi-am amintit cum imi petreceam eu vacantele. Mai mult brambura, mai putin casa. In fata blocului jucandu-ma tot felul de jocuri. Mai tarziu, dupa ce am intrat la liceu lucrurile s-au complicat, conflictele au inceput sa apara si am ales sa ma retrag. Gasculite si iar gasculite, de cele mai multe ori mai nocive decat sunt acum.

Fiind era ecranelor. jocurilor pe calculator, greu desprinzi un copil din fata ecranului magic dar in acelasi timp nociv.

Am ales ca in fiecare saptamana sa aleg un parc mai departe de casa si sa-i duc. Daca saptamana viitoare am fost in oraselul copiilor, saptamana asta am mers in Parcul Titan, cel de langa Policlinica Titan.
 O zi de parc departe de casa.

Am ales sa-i duc in parcul Titan unde impresionant sau nu, la intrare exista cateva placi inscriptionate cu numele marilor nostrii scriirori incadrati intr-o stea. Nu am pozat tot.
Pentru copii e plictisitor, nu au avut rabdare sa eplorez tot.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...