joi, 12 iulie 2018

Miercurea fara cuvinte (4)





6 comentarii:

  1. Cand stateam in Bucuresti, rasaritul se vedea absolut superb de la geam. Asta credca era cel mai tare punct pozitiv pe care il avea acel loc... si cand te mangaiau razele soarelui, aveai senzatia ca esti undeva in apropierea marii (mai tarziu am aflat ca pe unde sa sfarsea strada era un lac :P).
    De acasa nu vad rasaritul, pentru ca imi blocheaza jumatatea cealalta de bloc vederea :)))). Dar de cateori vad poze din oras cu rasarit imi amintesc de strada aceea. Si imi ai amintesc ca la capatul aceleiasi strazi am vazut odata o luna mare galbena... care parea sa se odihneasca pe linia de orizont. :))

    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este cel mai minunat ASPECT al locului unde stau...de care sper sa nu ma despart niciodata...
      Am mai adaugat o fotografie care a facut parte din unul dintre referatle facute la facultate anul acesta...
      Happy WW!

      Ștergere
  2. Apusul face ca decorul din prima foto sa fie ca de basm: totul pare misterios.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi da o stare de bine de multe ori aceste imagini

      Happy WW!

      Ștergere
  3. ce spectacol! apusurile si rasariturile de soare sunt zilnic la fel - in zilele neînnorate :-) Dar in fiecare zi evenimentul ne emotioneaza si ne umple sufletul de bucurie.
    Fotografia a doua este preferata mea :-)
    Multumim <3
    O saptamana minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...