sâmbătă, 28 iulie 2018

Jurnalul unei femei simple (8)



De la Corcodusa revenire

Sâmbătă, orele pranzului

Afară
Cerul acoperit de nori cu o temperatura rezonabilă in jur de 28 de grade.

Mă gândesc
Concediul pe final. A fost o vacanta relativ frumoasa. Peripetiile au fost prezente dar la un loc luate a fost o iesire necesară.

Meșteresc
Reorganizarea cărților.

Din locurile din care învățăm
Că trecutul se poate retrăi dar aduce momente de frustrare si tristețe.

Din bucătărie
Miros de ciorbiță si dovlocei în sos.

Cu ce sunt îmbrăcată
Ținută sport pentru curățenie.

Mi-e dor de...
O ieșire în parc.

Îmi doresc să...
Să ma vindec de trecut. Să mă vindec de greșelile făcute și primite. Să ma vindec de căsnicia avută. Încă am resentimente, frustrări, ranchiună care nu mă lasă sa merg mai departe.

Sunt recunoscătoare...
Pentru că am putut și avea curajul de a pleca singură cu doi copii în afara orașului. Că ne-am întors cu bine și că toate peripețiile avute le-am trecut cu bine, deși banale în aparență.

Ascult:




Pare ciudat, dar nu am pus video cu muzică, de data asta am pus ceva util, zic eu valorificarea minutelor petrecute pe youtube.

Privesc...
Zilnic cerul, apusurile si zarea de la balcon.

În casă
Ordine, lucruri puse la locul lor. copii se joacă.

Unul dintre lucrurile preferate
Să scriu.

Din planurile de weekend
Să spăl geamurile.

Citatul preferat



2 comentarii:

  1. Eu tocmai mai gandeam daca nu mi-as mai putea cumva ridica putin patul pentru a-mi reorganiza mai bine spatiul din camera :))))))). Si iar mi-am luat cateva carti :O.
    Cat despre trecut.... ma gandesc tot mai mult ca ar trebui sa scapam de sentimentul de vinovatie. Cred ca asta e cel mai nociv si ne distruge si atrage tot felul de lipsuri dupa el.. si poate asa, scapand de el, ne-am simti si noi mai bine. Printre altele...

    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.
      Am reusit sa fac jumatate din balcon ordine...asambla un dulap de plastic, nu e mare lucru. Insa, mare gramada de pungi erau pa balcon pe locul ala. Pfiu, ce bine e sa ai spatiu si ordine.
      Trecutul e greu... greu si foarte greu.

      Ștergere

49

 49 Ce este o cifra? Doar pe o hartie!  Sa scriu despre suflet si trup. Sufletul a crescut! Trupul e obosit. Azi voiam sa ma izolez complet,...