sâmbătă, 22 iulie 2017

Disciplina scrisului (I) Morning pages: Julia Cameron

Am inceput să scriu zilnic ceea ce este bine.
Dar nu pot să mai scriu pe hartie, deşi aşa ar trebui să fac.
Căutînd pe google ceva despre scris şi obiceiuri am dat de o idee transformată într-un obicei numit morning page găsit pe acest spaţiu virtual julia cameron basic-tools/morning-pages

La prima vedere pare o idee genială şi foarte bună pentru terapie, dar în spatele ei se ascunde, în afara faptului că este si o afacere online, multă disciplină, perseverenţă si mai ales voinţă.

De cateva zile tot mă codesc să încep acest obicei, dar nu stiu cum se face că ba mă trezesc prea târziu, ba deja unul din copii mă trezeste şi se duce ziua cu alte treburi prioritare şi banale.

Nu stiu de ce a fixat numarul de pagini la trei si nu la cat ai chef sau cat iti vine sa scrii.

Am să încerc să experimentez. Sper să văd rezultate, dacă chiar mă va ajuta să îmi golesc mintea... 



Din ce am citit eu, autorul ar fi Julia Cameron. Din ce am înţeles eu acest morning pages ar fi de fapt un obicei zilnic pe care l-a descris într-o carte a sa.
Eu nu am să fac copy paste, ci am să vă las niste link-uri de cercetare si vedeti dacă puteţi aplica sau nu obiceiul.
Am observat ca trasatura generala a celor care scriu este lipsa unei discipline consevcvente, a unui orar fix de scris.
Fireşte fiecare avem scuzele noastre personale mai puţin convingătoare sau nu.

Incer să fac o provocare, nu stiu daca imi va ieşi, probabil va trebuie sa mai chem pe cineva in aceasta provocare... habar nu am!
Trebuie sa existe si o motivatie in tot acest demers.

Am căutat pe google image si am găsit câteva fotografii interesante despre personalizarea unui jurnal dar şi un filmuleţ:







 Vă las şi alte link-uri care au legatură cu ce am scris în postare:

 want-to-make-writing-easier-try-morning-pages/
bullet-journal
Inspiratie 

Revin cu un feed-back personal.

3 comentarii:

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...