vineri, 4 noiembrie 2016

Cand vulturul se raneste trebuie sa se retraga

Ultimii ani din viata mea, poate si a ta... au fost precum viata unui vultur. Vulturul se mai si raneste, isi mai frange o aripa sau poate chiar ciocul si il sparge usor.
Vulturul se mai opreste. A venit vremea sa ma opresc si eu. Sa nu mai vanez, sa nu mai pandesc, sa nu mai depind de nimeni emotional si afectiv. Sa incerc sa imi reeduc vulturul din mine.


Sa fiu un om simplu. Sa scriu fara sa ma opresc. Sa caut frumosul, traditionalul, simplitatea. linistea si bucuria sufletului.



Mi-am promis sa nu ma mai blochez in oamenii care iti promit ca iti aduc lumea la picioare, in oamenii care te incurajeaza pe o parte si pe alta da cu tine de pereti, de oameni care se cred autotstiutorii lumii, de oameni frustrati si neimpliniti, de oameni in care filosofia lor de viata sta intr-un pahar de tuica sau oameni care iti pun iluzii pe tava.




De oameni acestia voi invata sa ma feresc, voi invata sa ma respect mai mult, voi invata sa nu mai fac compromisuri pentru ca sunt precum un vultur care nu mereu iese invingator din lupta cu prada sa.
Si am mai invatat ca oamenii te judeca oricum, te condamna indifirent daca esti sau nu vinovata de situatia sociala pe care o ai, se vor uita oricum urat la tine, te vor trata oricum de sus si vor sterge cu tine pe jos daca vei avea curaj sa deschizi gura mai mult decat trebuie.
Pentru multi din acesti oameni vei fi oricum considerat rebutul societatii atunci cand incerci sa le tulburi principiile, sa-i scoti din obiceiurile lor proaste.

Fata frumoasa, baiat frumos fiti curati la suflet, nu vi-l innegriti cu oameni de astia in jur.

Dar, oameni curati la suflet niciodata nu te vor judeca, condamna si te vor sprijini neconditionat.

Un comentariu:

  1. Multumesc. Scriu, asa cum am scris mereu... Fii, asa cum simti sa fii nu vum vor altii sa fii.

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...