joi, 9 mai 2024

Progreseaza (2)

 Ziua 2

Draga EU
Azi te felicit pentru taria si rabdarea care ai avut-o la dentist. Ai reusit sa stai cuminte si sa fii bine, chiar daca ai avut o ora si jumatate de chin. Trece. Ai avut curaj sa mergi. Te felicit.
O dimineata nu grozava, dar ai si descoperit ceva frumos in zona acea: o bisericuta de lemn minunata.

Poti mai mult! Azi nu uita de gimnastica, ieri iar ai tras chiulul. Nu e problema, nu te cert, dar diseara sa faci ceva. Va fi o luna destul de incarcata cu de toate, asa ca ai rabdare ca va fi totul bine.

Bucuria serii precedente:
Un trandafir frumos primit.




Asculta:

Observ:
Ai inceput munca, activitatile incluse in lista nu le mai bifezi. Se pare ca avem ceva de lucrat pe partea atsa. Unde sunt inghesuite? Sunt prea multe? Ce sa elimini? ce nu poti si nu reusesti? 
Observ ca in ziua in care ai ceva legat de clinici, doctorii totul se duce la vale. 
Sa fie legat de oboseala sau starea de spirit?

La ce sa lucrezi azi:
- la articol
- la raport daca nu l-ai finalizat
- la chestii marunte legate de job.
- nu te mai vaita!

Ultimile achiziții:


Si alte bucurii:




2 comentarii:

  1. Oh da... cand se aduna multe pur si simplu epuizeaza. Am observat ca seara, inainte sa merg la somn, imi prinde bine sa pun putina ordine pe blog. Atunci intru si vad mesajele deobicei, citesc pe la prieteni si imi finalizez articolul pentru ziua urmatoare...

    Sigur vei gasi formula care ti se potriveste! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar am avut probleme cu blogul si nu am putut raspunde la comentarii. Multumesc pentru gandurile bune!

      Ștergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...