sâmbătă, 17 septembrie 2022

Magia cuvintelor

Invat sa vad frumusetea lucrurilor, cuvinte blajine, blandete si acceptare. 

Dupa cateva zile de trairi ciudate, evenimente la care am participat, lecturi, mi-am lasat viata personala la o parte in ignoranta pentru ca mi-a afectat enorm jobul si relatiile in general. Sanatatea o luase la vale, inca ma lupt sa o stabilizez. Incerc sa inteleg ce se intampla cu corpul meu, de ce diminetile am de furca cu stomacul sau cu starile ciudate de rau. 
Noaptea au revenit trezirile, iar nu reusesc sa am nopti intregi de dormit. Se pare ca tratamentul luat trebuie continuat, doctora e inca concediu. 
Totusi din 5 zile doar una a fost rea si restul destul de bine, luni chiar m-am simtit super bine, normal si ma bucur ca se poate. 

Am inceput sa citesc, sa vad lumea din jurul meu, ce se intampla, parca am trait in padure pana acum ceva timp. Lucrurile s-au schimbat foarte mult de cand m-am rupt definitiv de familia fostului sot, sper sa vina si ziua cand sa ma rup definitiv si de el. 

Ce ascult azi? La ce ma uit?

Fireste primul loc il ocupa papica:



Ma uit si la interviuri, povesti, memorialistica romaneasca:




Ce citesc?
Ma straduiesc sa ma adun si sa termin piesa de teatru a lui Camil Petrescu Act venetian.

Postul de radio preferat:
 
 Fotografii:
                                    Frigarui de pui


Fantana de pe Bulevardul Magheru

Cerul vazut din Zona Dristor

Luna vazuta din zona Gradina Boema/C. A. Rosetti

Evenimentul saptamanii

                    Strada de C, Arte

O pisica din zona Ozana



Minunatiile acestei saptamani m-au luat pe surprindere. A fost grozava intr-un fel saptamana care a trecut. Baiatul a reusit sa treaca cu bine prima testare. Inca mai avem de lucru.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (2)

 Orice progres mic trebuie recompensat. Orice lucru maret realizat de asemenea recompensat.  Ziua 2 Ziua de observare. Am numit-o ziua de ob...