duminică, 15 mai 2022

Jurnalul unei femei simple (2/Mai 2022)

 

Jurnalul unei femei simple

 Azi,
Duminca, orele diminetii.

Afara
Racoare. Norii. Mai bine fata de ieri cand simteam ca ma topesc pe strada pe Calea Victoriei.

Ganduri
Ma rog ca linistea si pacea sa fie ravarsata peste inima mea. Sa am puterea si rabdarea de a schimba prezentul.



Din locuri din care invatam:
Ca putem alege cu cine sa vorbim, cum sa vorbim sic e sa vorbim, sa eliminam oamenii toxici, sa stam departe de lucrurile care nu ne fac bine, obiceiuri.

Sunt recunoscatoare: 
Pentru omul drag care ma ajuta si ma sustine, cred ca Dumnezeu mi l-a trimis pentru ca sunt in necaz si suferinta, un strop de bucurie si fericire. 
Ca am trecut saptamana cu bine si fara prea multe probleme de sanatate. 



Din bucatarie:
Supa de leguma cu galusti. Orez fiert, ochiuri in apa si salata verde. Hamsii.
 Meniul de azi.

Citesc:
Cateva articole despre Camil Petrescu.
 
Sper:
Ca saptamana ce urmeaza sa fie lipsita de incidente, copiii sa fie sanatosi si fara alte probleme. 
Sper ca balamucul cu Tatal copiilor sa se termine si sa termin definitv cu acest om. Am ajuns in stadiul  in care comunic doar in ziua in care trebuie sa ia copiii si gata! Indiferent de rezultatul procesului deja s-a mers prea departe. O viata am pana la urma.
Cum un om poate sa ma conditioneze in halul asta? Vrei sa ti refaci viata? Lasa-mi copii si du-te unde vrei, nu-mi expui copiii, nu imi cresti copiii cu alt barbat in aceeasi casa...cine Dumnezeu se crede omul asta de imi pune atatea conditii si imi da atatea ordine????????

Ce mai mesteresc:
Momentan nimic. Nu m avut timp si energie necesara pentru asta.
Dar incerc sa ,a gandesc la o iesire cu copiii si pentru asta urmaresc acest filmulet:
 


 
Ascult:


 
Inspirationale:
 


 
In casa:
Putina ordine.
 
Planuri pentru urmatoarea saptamana/perioada:
- sa gasesc puterea de a rezolva anumite probleme legate de scoala copiilor
-sa ajung la doctor cu fata la consult
- sa fiu mai implicata in cercetare
- sa citesc mai mult.
 
Fotografii din arhiva personala:
 






Un comentariu:

  1. Nu am mai facut un jurnal, desi s-au cam strans subiecte!
    Spor la tot ceea ce ai de facut, Carmen! Doar bine la voi!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...