miercuri, 12 ianuarie 2022

Mobilizare

 Mobilizare si rutina.

Dupa doua zile cam pline cu activitati diverse, azi simt nevoia sa scriu. Teme, scoala online, job, gatit, cumparaturi, plati. Vai de mine cate am facut in 2 zil. De regula, abia le faceam intr-o saptamana. Sunt chiar bucuoasa ca in sfarsit reusesc si eu cumva sa intru in normal, cat de cat. 

Trebuie sa adaug ca sunt catd e cat atenta la ce mananc. Dupa sarbatori cu dulciuri si alte alimente nocive stomacului meu si gastritei mele, am revenit cat de cat inapoi la regim. Mai scap cate o bomboana. Seara mi-am facut un obicei sa beau o cana de ceai cu plante, nu plicuri, nu ceaiuri de alea arome si alte balarii, ci doar medicinale si sa fie planta in cutie. Am descoperit un ceai pentru grastrita duminica pe net, sper sa-l gasesc in farmacie. Din pacate, menta nu o suport, ceaiul in sine imi da o stare de greata si nu inteleg de ce.

Legat de agenda. Niet, niet. Nu am scris nimic. Cum sa ma mobilizez la partea atsa chiar nu stiu. 
Aseara am bantuit pe libris sa vad ce au oferte. Fi,mea m-a surprins ca vrea si ea o biblioteca a ei. Vrea si ea sa aiba carti. Si sa fac bine sa-i eliberez un raft doar pentru ea. Vrea sa citeasca. 
Buuuun. Ma bucur mult! 

Problema care o am ca nu ma prea pricep la cartile de copii care se tiparesc acum. Nu toate sunt potrivite in continut. Fireste, nu ma lasa sa-i aleg eu, ci ea. Deja a facut o lista. I-am spus ca doar 3 carti pe luna ii cumpar. Doamne iarta-ma, scumpe mai sunt de la 30 de lei in sus. Eu le caut sub 25 chiar si pentru copiii, pffff.

Acum eu am sarcina sa-i fac un locsor al lei. I-am spus ca aveam in plan de vreo doi sau trei ani sa achizitionez un copr asa mic gen biblioteca. Asa ca luna viitoare sa vad cum, unde, de unde sa rezolv problema.

M-a suprins efectiv ca citeste!
M-a rugat sa-i cumpar o carte 15 zile fara internet. OMG! I-am luat-o si deja a citit din ea 30 de pagini. Incredibil!


Cred ca e timpul sa o inscriu si la o biblioteca. 
Biblioteca de cartier e cam departe de noi. Asa ca, maia stept sa mai creasca putin si va avea permis chiar la biblioteca mare de langa scoala unde invata ea. Unde am bantuit eu adolescenta. Ce ironie a sortii, ma visam nu stiu ce scriitoare, profesoara sau nu stiu proiectare planuri harti si am ajuns bibliotecara. Nu inteleg de ce destinul iti ofera alte planuri.
Balarii.
 

6 comentarii:

  1. Apropo de vise: pe domnisoara cea mare o visam gimnasta. Abia asteptam sa faca 5 ani s-o pot inscrie. Acum are 16 ani si are scutire medicala la sport. Efectiv nu are voie sa faca efort fizic si asta incepand de la 4 ani. Am invatat intimp sa imi adaptez visele la situatia data.

    Cati ani are domnisoara ta? Ma bucur ca ii place sa citeasca si nu e o idee rea o biblioteca numai a ei. Si eu cu fetele mele avem fiecare cartie ei.

    Mult succes cu regimul, sa il poti tine astfel incat sa-ti fie bine. O sa vina si cheful de organizare. La mine a inceput cand am descoperit ca bifatul unei liste de sarcini ma ajuta si ma motiva sa fac mai mute treburi intr-o zi, chiar daca pe lista aia de sarcini treceam inclusiv sa fac baie copilului.
    Ai cautat informatii depre bujo(bullet journal)? Am scris dimineata un articol pe blogul meu despre inceputul meu cu asa ceva. Am trecut acolo si link-urile de unde m-am inspirat cel mai mult https://mniko.blogspot.com/2022/01/bullet-journal-2022.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Visurile astea uneori ne aduc si frustrari! Personal m-au frustrat anii intregi ca am ratat un job exact pe specializarea mea. In biblioteca am ajuns intamplator mai mult, ma gandeam ca va fi ceva temporar. Fireste ca nu mi-am gasit locul si niic acum uneori nu il gasesc, dar noroc ca imi place sa lucrez totusi cu cartile, iar la interviul de angajare asta am si spus, un raspuns nepotrivit in conceptia celui care mi-a pus intrebarea, ca sa nu zic gol. Pentru copii nu visez nimic, vreau doar sa faca in viata ceva legal, frumos si sa le asigure traiul.
      Fata are 9 ani si deja demaram lectura. Cred ca am si eu mica influenta la treaba asta cu cititul.
      M-am uitat eu ceva minute, dar pare prea incarcat. Vreau ceva simplist.
      Multumesc mult!

      Ștergere
  2. Dar bibliotecară e un job foarte fain. De ce nu-ți place? :)
    Eu visam să ajung chimistă într-un laborator. Iar acum lucrez cu copii cu autism (jobul 1) și fac baze de date / sondaje (jobul 2). :)))
    Zile ușoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este fain! Dar nu e ce am visat eu sa fac! Insa imprejurarile nefaste ale vietii m-au adus aici, o casnicie ratata si sanatate mai precara. Lucrezi cu TSA? Si baiatul are TSA dar e adolescent. Momentan suntem pe lista de asteptare cu terapia. Zile cu bucurii si sanatate!

      Ștergere
  3. E fain ca citeste. Spor!
    La lidl au un raft mic (h=80, l=40) la 125 lei. E alb si are o polita maro la mijloc. E pe oferta inca... Daca te ajuta cu ceva...
    Bucurii multe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multuuumim! Ma uit sa vad despre ce e vorba si il cumpar!
      Impliniri si liniste in suflet!

      Ștergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...