luni, 13 decembrie 2021

Zambeste!

 A inceput o noua provocare. Ma limitez doar la notite. Inca nu m-am apucat de acel bullet journal. Imi pare cam greoi pentru ca e mult de scris. Parca e facut celor fara ocupatie. Imi pare dificil de manevrat. Inca imi caut agenda care sa ma faca sa o deschid nonstop si sa notez in ea tot ce trebuie. Probabil ca, motivatia are ea cuvantul in toate.
M-am pierdut in sirul de filmulete video in care prezentarile si explicatiile par la un moment dat plictisotoare, prea multa vorbaraie si putina actiune. Am vazut ca se merge pe minimalist. 
Am observat ca multi nu isi trec chiar toate lucrurile pe care le fac intr-o zi
 
Cert este ca, fara o agenda scrisa si liste greu functioneaza. Am vazut la mine, cum nu mai tin nicio agenda si nicio lista de cheltuieli se alege praful de toate. 
Ieri am fost sa cumpar calendare, sincer niciunul nu mi-a placut, asa ca am amanat pe alta zi. Nici la librarie nu am mai ajuns. 
E o asa o nebunie in perioada asta.

Timpul trece si pare ca nu am facut mare lucru azi.

E luni, si mereu lunea pare un nou inceput in toate. Parca si vremea de afara spune ca e timpul sa incepi o alta etapa. Mereu iti spui hai ca incepem din nou sa facem cutare si cutare lucru insa te trezesti a doua zi si simti ca piere din entuziasmul acela avut cu o zi inainte. Parca lumea tsa in loc pentru tine in acele momente, iesi afara si vezi ca lumea de fapt nu are niciun stres cu proiectele tale si gandurile tale.
Iti este dor sa vezi o lume normala, vreme frumoasa si zambete mai multe.

E destul de trist sa vezi cum taote sunt intoarse pe dos. Ai mii si mi de ganduri, nu intelegi mare lucru din vartejul stirilor de la tv, te pui seara in pat cu gandul sa vezi ce voi face maine, rup in doua totul.
Treburile administrative de multe ori nu te lasa sa mai fi asa cu capul in nori. Nu mai simti starea de parca ai zbura in universul paralel, daca ar exista asa ceva.

Sa fii fericita si sa zambesti zi de zi
 

!


2 comentarii:

  1. Pentru evidenta cheltuielilor eu tin de vrea 25 de ani un fisier excel in calculator. In el, pe langa foaia de jurnal (in care trec zilnic data, rubrica, explicatia, suma si soldul) am o foaie de estimari unde trec, la inceput de an, estimarile cheltuielilor si a veniturilor pe categorii, un centralizator pe categorii. Ti-l pot trimite ca model daca crezi ca te ajuta... :)

    RăspundețiȘtergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...