miercuri, 8 decembrie 2021

Ploicica de decembrie

 Ploua de ceva timp. E o ploaie sacaitoare si rece. Insa, am fotografiat pe ploaie. Stiu nu e cea mai grozava idee, dar imi place sa fac poze cand ploua. 




Desi suntem aproape la mijlocul saptamanii, greu ma mobilizez pentru weekend. Da suna aiuea, stiu. In weekend trebuie sa fac curatenie generala. Am doua zile libere complete si trebuie sa fac curat. E jale in casa. Curand trebuie sa scot toate ornamentele si decoratiunile pentru Craciun.




Pot sa spun ca starea de mea de bine s-a imbunatatit.E destul de greu sa gestionez programul si cu doi copii, insa ma descurc. Ma ingrijoreaza situatia asta cu pandemia si cu testarile astea de la scoala. Sigur ca, pe de o parte este bine insa pe de alta parte nu e deloc bine.


 
Interesant ca, am reusit sa trec peste ziua de ieri cu bine avand in vedere ca gastrita iar isi face de cap cu mine.  Am avut ceva probleme dar au trecut. Azi sunt mult mai bine. Se pare ca mujdeiul de usturoi imi face rau si trebui sa renunt la el o perioada lunga. Of.

O sa vedem cum reusesc sa ajung sa iau cadourile de Craciun. Dar nu asta e problema cea mare, ci ce voi cumpara sa pun sub brad. Imi doresc anul acesta sa fie un Craciun mai minunat fata de anul trecut. Sper sa pot iesi la fotografiat de Craciun si sa nu fie ploaia de asta urata.

Ma lupt cu obiceiuri noi. Cu intentii zilnice dar sincer nu-mi ies.
Cel mai ciudat este ca, zilnic trebuie sa am o ,,conversatie,, cu Dumnezeu, altfel nu merge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...