duminică, 5 decembrie 2021

Jurnalul unei femei simple (14/2021)

 Un jurnal personal


Astazi
Duminica, orele diminetii,


Afara 
Ceata, frig, temperaturi scazute cu iarna la usa in curand. E Decembrie doar.
 

Ma gandesc
Cum a trecut o saptamana in care nu am facut foarte multe lucruri. A inceput luna decembrie. Ultima luna din acest an in care sper sa fie o luna minunata si frumoasa.


Din locurile din care invatam...
Ca putem fi controlati de natura si mai putin de oameni, doar daca vrem. Starea de bine depinde mult de noi.

Sunt recunoscatoare...
Pentru ca am in viata mea un om deosebit si ma ajuta in tot ce fac.


Din bucatarie
Cafea si lapte de orez. Peste tras la tigaie, mujdei de usturoi si pireu de cartofi.

Citesc: 
Ma apucasem de cartea lui Garcia Marquez Un veac de singuratate. E o carte care trebuie citita pe indelete.
 
Ceea ce astept/sper:
Sa imi duc la bun sfarsit cele mai urgente treburi din aceasta ultima luna a anului. Sa caut sa fiu bine, sa fac zilele sa conteze, sa fac multe fotografii in aceasta luna.


Ce mai mesteresc:
Nu stiu ce m-a apucat ieri sa ma inscriu la un atelier de kraft. Poate, poate voi face cu fi-mea impreuna ceva de acolo si voi si posta. Voi vedea cum am chef. Observ ca, treaba asta cu lucratul cu copiii ma oboseste si ma lasa fara chef uneori. Nu stiu de ce. 
Ma mai uit si dupa planner:

Ascult:
Vizionez:
Un serial pe Netflix numit Rita. Exceptional serial. Imi place tipa, mai putin ca fumeaza. In rest imi place cum abordeaza anumite situatii, chiar si conflictuale.

In casa:
Liniste,ordine si tacere. Imi place mult linistea asta. Ma regasesc in ea imi place cand imi pun gandurile in ordine si parca ma regasesc. Sunt adunate prea multe ganduri negative si sper sa le risipesc.

Planuri pentru urmatoarea perioada:
Sa ajung la laboratorul de analize.
Sa fac curat in hartii;
Sa aranjez raftul cu carti;
Sa ajung la tuns;
Sa definitivez si sa depun dosarul baiatului;
Sa facem ordine in lucrurile de pe birou.
 
Fotografii personale:





4 comentarii:

  1. Bravo, Carmen! Te simt mai bine. Îți doresc să fii sănătoasă, puternică și să ai spor în toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Laura.
      Incerc sa fac eforturi pentru a fi nu doar eu bine ci si copiii pe langa mine!

      Ștergere
  2. Multe planuri, sa ti le implinesti dupa dorinta!
    La Multi Ani de Sfantul Nicolae! Numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere

Saptamana de revenire

Ganduri      Dupa o saptamana foarte grea din multe puncte de vedere, mai putin financiar, a venit si ziua sa scriu ca mai putin financiar D...