marți, 5 ianuarie 2021

Cuvantul anului 2021

 

  A inceput anul frumos si asa cum trebuie. Fara planuri si fara liste. Fara obiective puse pe hartie. Am sa ma las condusa de inima anul acesta. Insa un cuvant vreau sa fie implinit in acest an si sa ramana asa intreaga viata.


 

Am incredere in Dumnezeu ca va fi alaturi de mine si in acest an si ma va ajuta in tot ce am nevoie, in tot ce e greu El sa faca usor, in ce pare imposibil El sa faca posibilul.


 

Vreau sa fie anul cel mai minunat in care sa pun bazele unei noi casnicii si familii, de aceea am ales pentru acest an cuvantul:

FAMILIE
 
Chiar daca dureaza si astept de mai multi ani asta sper ca de data asta Dumnezeu a trimis omul potrivit in viata si sa construim impreuna ce avem nevoie pentru suflet si liniste. Familia este cel mai de pret lucru din ziua de azi fara de care nu am putea razbi in viata. 
Doamne, de data asta sa fii aici cu mine si sa ne luminezi mintea si inima. Sa sadesti Doamne iubire, respect si mult noroc.
Amin.
 

 

 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...