duminică, 8 noiembrie 2020

Me and... sky

Privesc zilnic cerul. Vorbesc cu inima și pun o mie de întrebări legate de viitorul incert.

As vrea sa  știu cum sa pictez pe o plansa în culori mai frumoase viata mea și oamenii mai frumoși la suflet.

Oare unde e acel om promis de Dumnezeu sa,mi fie scut si plin de iubire părintească,  prieteneasca si amicală

Unde este acel timp promis mie de Dumnezeu?

Unde sunt toate acele vise de acum 35 de ani? Cum de au murit?



Cerul care plânge în unele zile poate doar pentru mine și atât.



Minciuni și promisiuni inexistente. Unde este acel sprijin promis mie?Unde sunt acele zile senine si fara umbre ale trecutului?





Frunzele mele acum sunt si pe blog....

Momentul meu de azi.


Frunzele pe asfalt un proiect care nu am reușit sa-l finalizez.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...