joi, 5 noiembrie 2020

Just me...

 Orele parca s-au transformat in secunde. Simt cum zboara orele pe langa mine. Sunt momente ale zilei in care as vrea doar sa scriu si atat, sa nu mai fac nimic. Am promis ca de azi voi scrie zilnic, voi fotografia zilnic si voi incuraja zilnic copiii in tot ce fac. 

Lupt sa elimin critica si reprosurile.

Am vazut, observat si simtit ca am momente din zi in care vreau sa schimb ceva, sa deblochez ceva, sa constientizez acele lucruri care ma scot din starea de tristete. Zile in care multe din actiunile mele pot schimba cursul vietii sau starile pe care le simt.
 
Am invatat ca fericirea ar fi poate o alegere, poate un noroc sau poate nu exista.
Urmaresc de azi mici realizari care sa-mi mentina starea de bine, sa tina in frau starile depresive si cele legate de stima de sine. Sa nu ma mai raportez la actiunile din trecut, la regrete si frustrari.

Vreau sa simt ca traiesc fiecare moment altfel si nu raportat la actiunile din trecut. Invat sa nu ma mai ratacesc in trecut, chiar daca imi place istoria.
 
 


 Zilnic mi-am propus sa face ceva nou, diferit de ziua anterioara, indiferent ca e vorba doar de un singur banala sau lipsit de importanta pentru altii.
Sa-mi intaresc si principiile de viata. Sa nu mai incalc niciunul de dragul nu stiu cui. 
Se apropie finalul anului, cand mai toti iti spun sa faci bilantul. Fiecare luna trebuie sa aiba ceva diferit. Ceva din care ai invatat sau pur si simplu ai reusit sa te mentii pe linia de plutire.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...