duminică, 29 noiembrie 2020

Cerul si pescarusii


Scrisul trebuie sa aiba loc in viata mea zilnic. Am inceput sa inteleg rostul sau. Nu conteaza daca cineva ma citeste. Scriu pentru mine si atat. E ciudat cum doar anumite lucruri ma ridica si ma aduce inapoi in starea normala. Depresia ataca cu putere la partea de energie, la anumite dureri de spate si ma lasa fara energie si chef de viata. 

E ciudat. Dupa atata timp ascult o piesa de teatru - Pe Strada Mantuleasa. 
Cred ca trebuie citita si cartea dar nu mai am rabdare sa savurez cartea beletristica. 

 


Sper din suflet ca depresia asta sa nu mai vina in vizita la mine. Abia astept sa treaca saptamana care urmeaza pentru ca ne pregatim ghetele. 

Mi,am pus o dorință. Sper ca bunul Dumnezeu sa ma ajute. Amin.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...