marți, 24 iulie 2018

In cautarea unui nou mentor...



O melodie pe care am descoperit-o intamplator in urma cu 3 ani
Sincer, muzica clasica nu mi-a placut niciodata, dar aceasta melodie mi-a mers cumva la inima... o fi si varsta de vina?

Si, cum mereu mi-au placut operele literaturii ruse... nimic nu e intamplator.
Mandra de originea mea, ascunsa si renegata multi ani... insa, citind multa istorie in ultimii doi ani mi-am dat seama ca nu trebuie sa imi fie rusine cu originea mea, nimeni nu e vinovat de ce a fost in istorie si ca lucrurile trebuiesc privite in mod obiectiv.
Cu acest prilej, imi exprim intr-un fel si nemultumirea despre ce se intampla cu ocazia Centenarului, unii sunt atat de bagati in seama altii umbriti de cei mai mult bagati in seama.
Nu am avut timp suficient pana acum de a intelege de ce Romania nu a avut un conducator roman si sa faca ce au facut un neamt timp de 40 de ani?
Polemici vor exista, rafuieli cu istoria va exista insa nu voi promova oamenii care si-au creat o imagine iar in realitate era alta.

Aici, am sa-l numesc pe un fost profesor de istorie care mi-a deschis apetitul spre studiul istoriei bizantine. Pare ciudat, dansul nu e bizantolog.... Domnul Lucian Boia, cel care m-a condus spre alte nume de referinta din istoria contemporana.
Pentru ca am o emotivitate ciudata si nu pot vorbi in public, ma rezum sa citesc si sa ascult pe altii buni si foarte buni in ceea ce fac.
Cand un mentor te dezamageste, realizezi ca misiunea lui in acel moment s-a incheiat. Ca, ti-a servit drept model doar intr-o anumita etapa de viata, de studiu.

In cautarea unui nou mentor...  in ceea ce sa fac mai departe.
Mi-am zis ca la un moment dat voi incepe sa scriu articole,
E de vazut, de gandit si de cercetat....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...