sâmbătă, 23 iunie 2018

Activitati de sambata

Sambata am introdus in program cateva minute bune de lucrat cu copiii.
Ca sa fiu sigura ca nu le piere cheful, ii iau imediat dupa micul dejun la treaba.

V. a lucrat un exercitiu la romana si a citit si un text scurt.
Bi a facut cateva liniute si o activitate inspirata de aici:
http://emalascoala.ro

Dupa acest site cred ca am sa lucrez aproape toate activitatile cu cea mica.

Am facut un micut exercitiu, usor si nu mult. Daca prelungesc activitatea pune bot si nu mai vrea. Am observat ca nu prea e deloc incantata sa lucreze, nu stiu de ce.
Mai trist este ca, una din cifre, nici dupa trei ani de gradinita nu reuseste sa o scrie corect, cifra 4.


Fiind vacanta, o las mai usor ca sa nu am surprize la toamna, la clasa zero.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...