duminică, 4 martie 2018

Jurnalul unei femei simple (4)


Duminica, 04 martie orele diminetii

A inceput din noua sa ninga. Gerul a cuprins iar capitala. Se pare ca ar fi ultima lui aparitie pana la iarna urmatoare din ce am citit pe internet. Primavara da usor tarcoale. A fost o saptamana de vacanta pentru cei mici. Vlad a fost cel mai incantat ca nu am mers la scoala si a stats a se joace fara program strict la telefon. Bia bucuroasa ca are timpd e joaca cu fratele ei. Mai nou sunt parteneri in Roblox. I-am lşasat sa simta vacanta.

In casa
Bucurie ca am dat iama in jucarii. Bucurie ca au un nou scuan de birou foarte ergonomic pentru copii, desi in poya nu parea a fi, luat de pe emag. Miros de cafea, tiramisu, budinca si seminte. Ce combinatie, nu?

Ma gandeam
Zilele astea, parca se scurg precum un lichid asa mai fluid. Ma alearga timpul uneori. Probabil ca, atunci cand ai un termen de predare a unei lucrari simti presiunea timpului. Inca un hop mai am de trecut in iunie si termin cele mai frumoase studii pe care le-am facut in viata mea. Da as fi avut un bun sfetnic, un mentor de urmat in urma cu 24 de ani si mi-ar fi spus ca exista si o parte a istorie care e atat de frumoasa si deosebita incat simti ca nu te mai saturi vreodata de citit, savurat, fotografiat si ascultat, probabil ca acum sigur nu af mai fi lucra ca bibliotecar. Imperiul bizantin.

Mesteresc
Momentan doar savurez creatiile altora. Savurez expozitii frumoase facute in afara tarii. E una acum la Leipzig.

Sunt recunoscatoare
Ca am in jur oameni carora le pot cere ajutorul mereu, ma pot baya pe ei atunci cand am o problema, dilema etc. Chiar daca anul trecut divortul m-a dat peste cap cumva, as putea spune ca a fost cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in final pentru linistea mea si a copiilor mai ales.

Ascult
Linistea casei inainte de trezirea copiilor.

Ce mai citesc
Miercuri, respiram... pfuu ce carte!!!! pentru mamici, viitoare mamici.... gravide, foste gravide... rasul, plansul... nu spun mai multe.... dar, cum scrie Doamna aceasta... se vede ca, are in spate ani buni de scris, experienta acumulata si nu e totul facut in joaca.

Mi-e dor de
O plimbare cu barba pe Herastrau.

Imi place
Cand primesc o dulce si puternica imbratisare de la Bia

Imi doresc
Unoeri, copiii sa raman copii, sa nu mai creasca, parca asta e varsta cand totul e joaca si iar joaca, rasete si harjoneli mai galagioase, ce-i drept.

Am invatat ca
Atunci cand iti doresti ceva din suflet si cu toata convingerea ca acel lucru este ceea ce vrei, orice piedica va fi de prisos, cumva, drumul fie el si cu ocolisuri, stagnari, intr-o zi tot acolo ajungi.

 Ce va mai recomand -  bucatareli
Pentru ca eu am o asa ciudata preferinta spre ciorbe:

ciorba-de-peste

Fotografia saptamanii:
arhiva proprie








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...