luni, 4 decembrie 2017

Jurnalul unei femei simple



Pentru astazi:
03.12.2017

Afara:

Se înserează. Cer acoperit. Nici urma de nori sau soare. Ploaie maruntă în tandem cu tristetea mea.
 
Ma gandesc:
Cum anul acesta a fost unul cu mult zbucium. Oamenilor  au aşa o plăcere să se joace cu destinul altora.
Din locurile din care invatam:
Am invatat să nu mai dăruiesc niciunui bărbat ce am dăruit in căsnicia de 16 ani avută. Nici inima să nu i-o mai aşez in palmele sale pentru că principiul oferă ca să primeşti sau primeşti ceea ce oferi nu funcţionează.

Sunt recunoscatoare pentru:
Pentru că am doi copii frumoşi.

Din bucatarie:
 Seminţe prăjite

Citesc:
Blogosfera mămicească

Ceea ce sper si imi doresc:
Să nu mai depind de nimeni. Să se termine povestea asta cu fostul soţ şi cu şantajele lui emoţionale. Îmi doresc să fiu mai tăcută şi mai liniştită, uneori să ai gura mare nu e deloc de bun augur. 

Ce mai mesteresc:
Aş meşterii dar nu m-am decis încă ce. Poate după ce reuşesc să termin studiile anul următor. Mă gândesc la grădinărit în jardinieră

Ascult:





In casa:
Linişte. Copiii sunt cu tatăl lor. Nu sunt bine singură, dar uneori e necesar. Mă gandesc să fac o listă cu avanatajele singurătăţii.

Vizionez:
Momentan nimic



Unul din lucrurile mele preferate:
Să mănânc multă îngheţată!!!

Planuri de weekend:
Se duse si weekend-ul. Nu am făcut mare lucru, dar m-am odihnit mult în această minivacanţă.
 
O imagine interesanta:

Rama e de la facebook. Fotografia îmi aparţine.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...