luni, 20 martie 2017

Lumea virtuală vs lumea reală

Mă întrebam dacă lumea virtuală e mai urâtă decît cea reală. Uneori, lumea virtuală parca a fost inventata pentru oamenii care sunt dispusi la depresii si care pot invinge depresiile doar cu ajutorul lumii virtuale. Recunosc ca sunt una din persoanele care si-a petrecut ultimii ani din viata mai multi in sfera virtualului decat in cea reala. De cate ori las lumea virtuala si ma centrez pe cea reala viata mea o ia aiurea. Desi, nu m-am nascut in era tehnologiilor avansate, ba din contra fac parte din generatia cu cheia la gat, recunosc ca multe din starile mele depresive au fost invinse cu ajutorul virtualului in cele mai multe momente.


Nu recomand lumea virtualului pentru ca iti fura timpul, iti fura minuntele pe care ti l-e poti petrece in aer liber, ca tot vine caldura acum, minute petrecute cu o carte in brate, minute petrecute pentru pasiunea ta.
Singura problema este atunci cand vine vorba de relatii. Cu o casnicie ratata si cu o cariera neinceputa la timp si nefinalizata, as putea sa va scriu ca uneori e mai bine sa traiesti in virtual decat in real.
Am avut ghinionul sa cunosc oameni care nu m-au ajutat cu nimic care sa-mi fie bine, ci din contra au profitat de realitatea mea si mai rau lucrurile au luat-o razna.
Terapia unei persoane depresive nu trebuie facuta intr-un cabinet ci in aer liber. Terapie prin scris, terapie prin curatenie in casa, terapie prin citit etc. fiecarui om i se potriveste un anumit tip de terapie.
Cel mai gresit lucru este sa ne complacem in starea depresivă, in starea de neacceptare a ceea ce se intampla in lumea reala si sa nu facem nimic pentru asta.


Singurul lucru imposibil de este iubirea. Cand ai nevoie sa iubesti si sa fi iubit, e greu de rezolvat. Nicio terapie din lume nu te ajuta in ce priveste asta. Terapia iti umple uneori capul cu povesti. Uneori le crezi si tu. Eu nu cred in minuni dar cred in destin. Se spune ca destinul si-l mai face si omul cu mana lui. Sa fie asa oare? Cine stie.


Pot sa va scriu doar sa nu lasati nicio depresie sa va cuprinda, nici umbra ei nu are ce cauta in viata voastra. Goniti-o, exilaţi-o şi nu o lasati sa intre in sufletul vostru. Va scriu, odată ce a intrat nu mai iese acolo va salaslui intreaga viata. Va fi mai rau ca umbra voastra. Cand credeti ca ati ascuns-o, ea taman atunci iese la brat cu voi.
 Lasati pasiunea sa va domine depresia. Nu deveniti sclavaul relatiilor si iubirilor. Va distruge cu timpul. Nu deveniti sclav iubirii, copiilor, pasiunilor. sau altor bunuri. Cand le pierdeti, depresia va invadeaza corpul, viata, detine control absolut asupra voastra. Depresia distruge pasiunile, bunurile, oamenii din jur. Nu deveniti dependenti de ceva anume. Dependenta merge la brat cu depresia.
Am senzatia ca mi-am gresit cariera. Ar fi trebuit sa fiu doctor de suflete si nu paznicul memoriei umane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...