duminică, 5 februarie 2017

Jurnalului unei femei simple





Astăzi:
05.02.2017, Duminică, orele 11.07

Afară:
Vremea s-a mai îmbunat. Cerul s-a mai luminat. Zăpezile şi nămeţii au început să dispară brusc. 

Mă gândesc:
Cum lucrurile rele încep să dispară. Oamenii răi dispar. Lucrurile urîte se duc şi ele odată cu indiferenţa.

Din locurile din care învăţăm:
Să încetăm a ne gândi doar la pesroana proprie. Să apreciem ce avem lângă noi. Să luptăm pentru ce avem deja. Să reparăm şi să ne recunoasştem propriile greşeli.



Sunt recunoscătoare:
Pentru copiii minunati care ii am.

Din bucătărie:
Miros de cereale, cafea şi cascaval.

Citesc:
Genţiane de Cella Serghi

Ceea ce sper şi îmi doresc:
Să fi luat toate examenele şi să trecem cu bine evaluarea de Joi a băiatului.

Ce mai meşteresc:
Planific să amenejez balconul când vine primăvara.

În casă:
Puţină ordine, copiii cuminţi.

Vizionez:
Un serial la DIVA

 Unul din lucrurile mele preferate:
Să îmi imbrăţişez familia.

Planuri de duminică:
Odihnă. Joacă cu copiii. Puţină ordine. Pregătesc ce avem nevoie pentru ziua de mâine.

O fotografie preferată:





Un sfat:
 Fiţi luptători, buni, iertători, iubitori şi muncitori.

Ascult:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...