sâmbătă, 17 februarie 2018

Gestionarea unui jurnal de activitati

De foarte multi ani incoace ma tot chinui sa pun la punct un jurnal de activitati, dar niciun model de pe net nu a reusit sa ma ajute.
Unul din modelele pe care inca tot le am pe lista este de la FlyLady.

control-journals

Singura mea problema este ca sunt in engleza.
 In acest weekend mi-am propus sa pun la punct un Jurnal de activitati in care sa fie impartit pe sectiuni dupa nevoi.

Practic mi-am conceput si personalizat acest jurnal de activitati raportat la ce fac eu zi de zi:
Sectiunea copii impartita in alte sectiuni: Scoala, gradinita, timp liber/recompense, educatie/comportamente, activitati diverse, sanatate
Sectiunea Casa o impart iar in sectiuni: Organizare, Curatenie, Decoratiuni
Sectiunea Studiu individual/cariera o impart in sectiunile: TV, Net cu toate activitatile de loisir, citit articole online/bloguri,

De data asta, nu cred ca il voi mai face in format traditional. Il voi concepe pe calculator si luni il voi printa la un centru si lega eventual.

Am observat ca daca nu imi notez e toatul vraiste total, un haos si o dezordine de nu se poate.
Jurnalul de activitati se rezuma acum la niste foi mici amestecate prinse intr-un clasor cu binder de tip A5.

Ma voi concentra exclusiv asupra copiilor mai ales si pe organizarea mediului lor de acasa... asa de pregatire psihica pentru la toamna. Cea mica intra in clasa 0 si clar se cere organizare si modificari in decor.





Un comentariu:

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...